11 de desembre 2007

HOLA!

Hola, torno a ser aquí.

Si, ja se que tanco i obro blogs amb més facilitat que em ventilo els capítols d'Scrubs. Però necessitava tornar a tenir un lloc a on abocar les meves porqueríes i allò que en podríem arribar a anomenar pensaments. Suposo que també penjaré els meus dibujus perquè en digueu la vostra, més que res per què m'agrada, com a tothom, que em diguin cosetes.

Ara vindrà tota la conyeta, que si ja et vem dir que no aguantaríes, que si jiji que si jaja; si, i què? Lo be que li va a la meva ja prou fracturada psique tenir un lloc on vomitar les coses, això no es paga amb diners!

Au, aquí queda, encara que sigui com a post de prova o com a post de benvinguda.

Qui vulgui inaugurar els comentaris, només cal que cliqui ja sap on.

27 comentaris:

Subcomandante Antonio ha dit...

¿Puc tallar la cinta?


Subcomandante J Hereu

Raimon ha dit...

Inaugurat (és la segona vegada).

Vomita, vomita.

Raimon ha dit...

Merda, putu Sub!

Subcomandante Antonio ha dit...

El segon és sempre el primer perdedor.

kark ha dit...

A veure amb quines animalades l'omples.

Abraçada pusilànim.

Corser ha dit...

Mira la canalla com fan curses. Vinga, un sugus pel Toni!

Bentrobat de nou, company. A veure quan dura aquest cop

Zzz ha dit...

felicitats, alex. ja era hora!

sibarites: algun bon restaurant per sopar d'empresa?

alex ha dit...

Gràcies gràcies. Intentaré acomplir les espectatives. Tot i que amb el meu passat, no deuen ser molt altes.

Rummy, bon restaurant i sopar d'empresa? em sembla que no son compatibles

Dr. J ha dit...

"Les Set Portes", ¿no? :)

Espero que aquest et duri més de dos semanes, que ja comences a semblar jo.

Per cert, saps que ja tens un fotimer de temes nous pel Tumblr? No, ho dic per si el vols tornar a obrir també. Jo ja estic jugant...

Zzz ha dit...

es sopar d'empresa mini. 5 persones.

va, necessito suggerencies, que vaig motl tard.

PENELOPE ha dit...

que si jijijiji, que si jajajaja....


ja era hora home!

m'encanta el header ;)

alex ha dit...

J, ja he passat pel teu tumblr renovat. Ei, que no en tinc tants, encara vas per devant

alex ha dit...

A mi m'agrada l'Origens. En tens un parell al Born i un altre a Enric granados, a baix de tot. Cuina catalana moderneta. I molt be de preu.

PENELOPE ha dit...

De la teva edat, Rummi?...el Mc Donalds...després us donaran uns ninotets molt macos

Morgana ha dit...

Nos gusta tenerte de nuevo en la blogosfera, Alex...

Unknown ha dit...

La capçalera bestial, com sempre...

kark ha dit...

@Rumoroleg

El Bilbao: Carrer Perill cantonada Venus. Demana virutes de foie de primer.

JoanCG ha dit...

Ji, ji, ja, ja...
Otro.
A seguir.
Sí, una mica t'hi pixes, pero bueno, els artistes sou així.

Rummy,
"La Estrella", carrer Ocata nº 6, al costat de l'Estació de França.

Zzz ha dit...

us agraden els llocs on es impossible aparcar, eh?

intentare trobar taula en algun. ja us informare dels resultats, gastronomics i de confraternitzacio amb l'assalariat femeni.

Anònim ha dit...

Ales, bienhallado.
I keep trying.

Dr. J ha dit...

Rummy, si és per aparcament ves directament aquí.

Molt romàntic, per si li vols fotre ma a la jefa...

Anònim ha dit...

Àlex, et vigilarem...

eldeu ha dit...

joer, un altre blog? quina mandra! i he de linkejaro, tambe? uffffs

jisjis, siempre con el toque humorístico. m'encanta, m'encanta, el disseny d'aquest, en serio

una abraçada

General Fórceps ha dit...

En plan "Les meves cosetes"?
Sou uns cracks.
Sort.

doctor BE ha dit...

Ets l'au fènix dels blogs!!
I gran plantilla, amb header collonut i una elecció de colors adient, no com altres que corren per la blogosfera (no miro a ningú...).

KiM ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh

Arribo una tard...

Ja no queden canapés, ni begudes, ni res...

Bé, doncs ara et poso el link i nen, et queden sempre uns pisets preciosos...

Unknown ha dit...

M'estava preocupant i trigaves més del compte atenir casa blogil nova. Que comenci l'espectacle doncs.