12 de desembre 2007

Trencaclosques

He de reconèixer que el que més em frenava a l'hora de tornar a obrir el blog era la refidelització de l'audiència o la freqüència dels posts. Vamos, que no em veia amb cor de postejar amb una periodicitat fixe, diària, cada dos dies o quan fos. Aquest, junt amb la manca d'idees que m'afecta de tant en tant era el principal motiu per no haver tornat abans.

D'altre banda em feia falta un lloc on poder penjar les tontades que em passen pel cap, que com ja he dit en el post anterior, a tots ens agrada ensenyar-les i que ens diguin el què. Puta mare nen, dos miserables posts i ja et repeteixes, això durarà menys que un pernil a cal Hrubesch. I esclar, tinc el blog de futbol, i allà no es lloc per penjar audios estranys, històries d'abduccions o ressenyes de fricades. El futbol es massa seriós per barrejar-lo amb coses com la literatura o la canelonia. Així que estava predestinat a obrir de nou un blog.

Per què aquesta successió de frases sense sentit ni tema? Primer perque a hores d'ara no aconsegueixo adormir-me, i això es més productiu que cremar rostolls. I segon, per avisar-vos de que si teniu pensat seguir venint per aquí amb intenció d'aliment espiritual, no us espereu que n'hi hagi cada dia, o cada setmana, o jo que se.

Ara trobo que hauria de posar alguna imatge per adornar el post, però no se m'acut el què, el tema no dona per massa. Be, no se m'acut res graciós, així que ho deixo així.

Vull agraïr aquest premi als visitants del blog que ja han passat, Chiringui, Fórceps, Rai, Sub, Rummy, Joan, Gurb, Kark, Pe, Be, Mo, J, ... Cada cop son mes curts els diminutius. I als que vindran. I al meu gos, que acaba d'adonar-se'n que estic despert i ha vingut a fer-me companyia. Bona nit.

8 comentaris:

JoanCG ha dit...

¡Qué maco que ets, Alex!

No te impongas una frecuencia pero no hagas el Rummy.

Toma algunas notas, abre el word, enfréntate a la hoja en blanco y déjate ir.

No pretendas con cada post hacer el mejor gol de la historia.

Que a ti, precisamente a ti, no se te ocurra una imagen que redondee el post se debe -estoy seguro- a que has pensado que es necesaria. Yo no veo el porque.

Y piensa que somos tus amigos.

Estos mandamientos se resumen en.... (lolas)

Bona nit.

Joan Cucurull i Gallicó de las Bellas Casas.

KiM ha dit...

Buenu, ara si que arribo d'hora...

Personalment, a mi em va a èpoques. Hi han temporades que escriuria dos posts al dia i d'altres que no sé què dir.

Per tant, m'imposo en ambdós casos, un ritme constant. Sense deixar passar molts dies i tampoc sense forçar.

Crec en l'autodisciplina...

Unknown ha dit...

Ja anirà venint.

Anònim ha dit...

Haz entrevistas tipo Forceps hoy, y yastá.

Zzz ha dit...

de res, al.

pensa que els teus grouppies som incondicionals, i en el fons, nomes et volem per sexe. facis el que facis, hi trobarem un sentit i una immensa capacitat creativa. el dia qe no pengis res ho aduirem a que estas "creant" o que ens poses a prova. i contents, tu...

Anònim ha dit...

Anirem passant,però la periodicitat de posts la que vulguis... quan et vingui de gust...

Anònim ha dit...

Vaya mierda de autodisciplina que tiene usted.
Cuando uno hace voto de silencio, hay que mantenerlo de por vida.
No va por el buen camino amigo.
Bonito dibujo.
Tiene título?
Micciónmanía.
Un abrazo.

alex ha dit...

Pablo. Me alegra que se pase por aquí, me faltaba usted.

Yo soy autodisciplina cero, sino ya tendría un nobel de matemáticas.

Gràcies a tots pels compliments. La majoría falsos, segurament, però es normal, jo també ho faig,
LOLAS