08 de gener 2008

A piratejar se ha dicho

Els poso en antecedents. Em compraré l'iPhone quan arribi a aquest estat. Per què sí, per què em surt dels nassos. Problema, el treurà Movistar. Lagarto lagarto. La companyía de Telefònica em dona menys confiança que el Bisbe Canari a la porta d'una escola. Jo soc de Vodafone, i fa poc vaig canviar el contracte i el mòbil, i em preocupava el tema de la famosa permanència de 18 mesos. Ja feia temps que havia passat el temps de la permanència anterior, però al canviar el telèfon, volia anar amb peus de plom. No vaig signar res, no va sortir a cap conversa amb el comercial el mot "permanència"; així que vaig pensar, perfecte, quan surti l'iPhone et passes a Movistar, total, tots ens donen pel cul.

Avui em truca una comercial de Vodafone dient-me que estan fent una renovació de terminals. Li hai dit que l'acabava de renovar, que gràcies però no em feia falta. Ella m'ha dit que ok, que si, que ho veia ara, que tenia la permanència fins al 2009. Comorl!? Pareu les rotatives! Jo no he signat res senyoreta!

Doncs es veu que l'han renovat pel morro. Es pot fer? Ni idea, amb aquest tema juguen amb el client com els dona la gana.

Ara em queden 2 opcions. La primera, i que tiraré endevant, es anar a veure el comercial, que ja va intentar fotra-me-la doblegada, però el vaig enganxar; i cantar-li les 40, i les 70 si cal.

Si aconsegueixo sortir-me'n, quan surti el telèfon de Apple els fotré el salt. Si no, només em quedarà la segona opció; piratejar-lo. Cosa que no vull fer per tema d'actualitzacions, però ells m'hi obliguen. Cabrons.

17 comentaris:

Subcomandante Antonio ha dit...

Jo acabo de pagar 80 euros de penalització per haver-me donat de baixa a vodafone i passar-me a movistar.

A la botiga de vodafone on em vaig comprar el mòvil em van deixar molt clar això del contracte de permanència, i a més a més tots els catàlegs que m'ensenyaven indicaven preu, punts i clàusula de contracte.

Digámoslo ya: el teu comercial és un fill de puta que t'ha entavenat.

Perdó si sona gruixut, però ja estic fart d'aquest tipus de savis.

Per cert, vaig llegir a el periódico que apple està estudiant la manera d'inutilitzar els apples pirates. Oju.

alex ha dit...

Ja, per això no vull piratejar-lo. 80 ecus? Doncs els donaràn pel cul amb una canya rajà.

SI no ho aconsegueixo evitar, els pagaré, pensava que era més multa.

Lula ha dit...

Àlex, nidea
Jo encara aniria amb cartes escrites en plumilla i tinter...

Li preguntaré a un amic que crec que tb es vodafone i si sé alguna cosa ja t'avisaré.

En tot cas, et recolzo en tot.

És a dir, que et foto amb el colze.

Subcomandante Antonio ha dit...

La clàusula, si no m'equivoco, és decreixent.
No és el mateix donar-se de baixa al endemà de signar el contracte que al cap de mig any.
Però, insisteixo, canta les 40 al teu comercial.

Señó.Cherinola ha dit...

busté sañó Aleich m´està dasepsiunán

are vinc de la ceba casa d´estiueich cuntén com unes pascues i are me promuebe el pirrateo en púvlico i de manera permeditada

i tan que la juabanalla té de pagà un Camón sino ha donde llegariamos

en relació al Afón que desea camviarse usté no me ha bisto numca de la bida fent gargáres al cuartobanyo quan em falta la véu

Anònim ha dit...

Movistar són uns cabrons, però els altres també. Jo no veig cap tipus de diferència entre una companyia i les altres. A casa dels meus pares tinc el cable contractat amb Ono i et puc garantir que Telefónica és glòria comparat amb aquests, imagina el nivell...
Sort amb l'iphone. A NY el venen a botigues d'aquestes una mica sospitoses ja lliberat, ara, és arriscat...

alex ha dit...

No, alliberat no el vull. Segueixes tenint problemes amb les actualitzacions. I ja s'han afanyat a treure arxius pels alliberats que t'els deixen com una totxana amb la poma.

Amb això no vull agafar-me els dits.

kark ha dit...

Crec que el millor és canviar a Movistar i ja está. Paga el que et digui Vodafone i prou, no crec que sigui molt en comparació amb el que et penses gastar en el iphone.

alex ha dit...

Ja, es el que pensava fer. Però no em barrufa (?) haver de pagar la permanència a Vodafone si no la he signada.

Unknown ha dit...

Apple et te ben fidelitzat mestre.

doctor BE ha dit...

Crec que la quantitat de la "indemnització" (!!??) depèn del temps que et falti per complir i del valor del telèfon "regalat" amb el contracte. A mi em van dir que el màxim era uns 150 Euros.
Als comercials els haurien de penjar, al costat del polítics, dels periodistes i dels futbolistes mercenaris.
Als directius de les companyies de telefonia, directament els haurien de torturar de la manera més dolorosa possible.

Anònim ha dit...

paga y calla, melón, que te lo tienes merecido.
no desesperes y recupera tu mobiline eriksson cachalott

PENELOPE ha dit...

Ojo Alex!
Quan em vaig canviar de Amena a Vodafone...mancaven 4 dies per acabar el contracte de permanència...vaig avisar...però ells em van donar de baixa 3 dies després...pulutant...amena va començar a demanar-me el recàrreg per plegar abans d'hora...150€ per 3 telèfons= 450 €+iva...no he pagat, però porto 5 anys amb cartetes des de Madrid amb amenaçes de judici.

Anònim ha dit...

Señora Penélope, por fin damos con usted.

Déjeme que le diga que, tras cinco años, los intereses de los 450 euros + IVA que nos adeuda suman un montante total de 14.237 euros.

Póngase en contacto con nuestro servicio de atención al cliente y le permitiremos pagar esta cantidad en cómodos plazos.

Atentamente,

SAA

Lula ha dit...

Ei Àlex...


Si mires els preus del phones per punts, tens dues opcions: amb contracte de permanència (18 mesos) o sense. Fixa't en la diferència de preus i entendràs pq. volen que et quedis els 18 mesos. Sense contracte el phone val quasi, quasi com si fos lliure.
La renovació del contracte es fa per sms. A mi els del Corte Inglés em van dir que JO rebria els sms i que JO els havia de contestar per tal que quedés constància. Pel que dedueixo, el de la botiga Vodafone a la que vas anar aquest t'ho duries fer tot sol (el tema dels sms, vull dir, eh!) i això molt ètic no és.

petontetssssss

Dr. J ha dit...

Un dia t'explicaré com vaig deixar de pagar 15.000 € als de Vodafone, i espera, que ara els hi fotré 3.000 més que em volen clavar per lo del contracte de permanència... Has de barallar-te amb la OCU, però impossible is nothing!

Ara estic amb Movistar i vaig de conya. I, tot i que podria optar per l'iPhone, em sembla que de moment passaré. Mira que no posar-li una miserable ràdio FM... tsk, tsk...

En altre ordre de coses: això és un escàndol!

alex ha dit...

J, quan necessiti el teu consell sobre el tema, no dubtis que et trucaré. Moltes gràcies.

Sobre lo del link, si, mira. Tampoc segueixo massa Spiderman, així que no et puc dir massa cosa. Només que la premsa només es fa ressó de xorrades com aquesta