11 de gener 2008

El caso Vodafol (II)

Aquest matí he parlat amb el comercial. Us poso en antecesors. Ja va intentar fotre-me-la doblegada quan em va dir que, el servei de correu venia amb la tarifa plana que estava pagant; i després se li va escapar que era un extra que havia de pagar.Així que ja li vaig dir llavors que tumà pel cul, que marxava a Orange. Llavors em va dir que , com a compensació, els 2 primers mesos de connexió m'els deixava gratis i, si no em convencía després, em donava de baixa. Després em va arribar un mailing de Vodafone dient-me que els autònoms teníem els 2 mesos d'internet gratis. Així que de compensació, res. Per això ja li he cantat les 40, però també li he dit que, com a comercial, chapeau, que sabia fotre-les ben doblegades.
Doncs be, resumint, el comercial m'ha dit que no era possible que m'haguèssin renovat la permanència sense que haguès signat res, que m'ho confirmaría i em deia alguna cosa.
Tot això després de dir-li que si el tenia renovat, la meva intenció era anar a la OCU i fotre el camp.

Seguiré informant. Si al final no hi ha permanència, fotré el camp amb una satisfacció...

5 comentaris:

Dr. J ha dit...

Tu pots, nano, tu pots! Contra el sistema!!!

Per cert, tornant a lo d'abans, ja m'he enterat de qui és el nou amor de Peter Parker. La foto no té desperdici...

Unknown ha dit...

No m´agradan els vodafones, tenen un no se que...

Anònim ha dit...

Ànims, esperem que al final l'Iphone eclusivitat de Vodafol pq el paio aquest et treura els ronyons!

Anònim ha dit...

cony, volia dir que l'iphone no sigui exclusivitat de Vodafol, no sé què he fet...

doctor BE ha dit...

Canya, canya!! Porta'ls al tribunal i a on faci falta, amb una mica de paciència segur que t'acaben donant la raó.
Quant a Spiderman, pobret, deu ser el superheroi més maltractat pels guionistes. Jo he deixat el 90% de sèries que lleggia per culpa d'imbecilitats com aquesta, que em treuen de polleguera...