18 de desembre 2007

Batman & Flash



Actualització, un Flash, amiguet d'en Batman.

17 comentaris:

eldeu ha dit...

hola, animal.

com m'agradan els teus dibuixos i estil.

estic pensant en posarme un dibuix teu a l'avatar

JoanCG ha dit...

¡eheeeeee....!
Parece Batman, El Niño de Ronda, diciendo aquello de "dejádme zólo"...

Leyendo a Eldeu, veo que el ejemplo cunde. Tienes que empezar a pensar en aquello de los derechos. ¿Roca Junyent?

Por el momento yo voy sacándote el jugo "en mi blog".

alex ha dit...

Joan, l'avatar d'eldeu ja es un dibuix meu.

Eldeu, quan vulguis t'actualitzo l'avatar

eldeu ha dit...

ja saps, nano.

jo estic a les teves ordres. tu fas un dibuix i hem dius "vinga, canvia´t l'avatar" i jo "firmes!"

aquest segon mola molt tambe

eldeu ha dit...

si un dia escric faig un llibre recopilatori del blog... l'ilustraras?

are si

alex ha dit...

Ho dubtes?

eldeu ha dit...

no

;)

doctor BE ha dit...

M'agrada aquest estil tipus "babyflash" i "babybatman". Molt bons els efectes de llum i ombres, sobretot el Flash.

Anònim ha dit...

Àlex, són dibuixos o photoshop?;-)

alex ha dit...

Gurb, son dibuixos escanejats, el Flash de llapis i Batman de tinta, i el color donat amb photoshop.

Des de que no tinc colors Alpino, sens dubte els millors, deixeu-vos de Caran d'Aches i merdes, que el color sempre a Photoshop

KiM ha dit...

Mola !

Em posaré el batman al mobil, tu.

fardaré catxo.

Raimon ha dit...

Drets d'autor?

Així que una part del cànon va a parar a gent com l'Àlex?

Corser ha dit...

M'encanta el Flash. Coi, no estic acostumat encara a passar per la teva nova casa i me n'oblido. Mira, m'ha fet molta gràcia el del café i els pixums...

Subcomandante Antonio ha dit...

"dejádme zólo"

la meva frase preferida de sempre!

Va, recapitulem. Si no m¡equivoco, l'Ales, el Joan i jo ja portem dibuixos del mateix Ales al mòvil.

En Kim, quan aprengui a fer-ho, serà el següent.

Revolución lenta, que deia aquell.

No m'agrada comentar amb blogger.

JoanCG ha dit...

No, jo el tinc de fondo de escritorio.

JoanCG ha dit...

Al mobil porto el meu gat Oscar.

Unknown ha dit...

Grande Àlex: això sembla una nova col.lecció de super herois en canijo rotllo "Looney Tunes".

Un repte; a veure com et surt Hulk en canijo.